Create your flash banner free online آموزش محیط کاربری سایت نئوباکس بخش اول
کسب درآمداینترنتی درقرن 21
( تصمیم بگیرید، پشتکار داشته باشید ، پول دریافت کنید )

 

 

   آموزش محیط کاربری سایت نئوباکس

   اینترنت را بازکرده و درگوگل عبارت  www.neobux.com  راتایپ و سایت مورد نظر راباز نمائید پس از دادن کلمه و رمز عبور صفحه اصلی سایت نئوباکس باز میشود( همانند تصویر ذیل)  که من صفحه فوق را از 1 تا 8 برای سهولت یاد گیری بخشبندی کرده ام که در ادامه توضیحات هر بخش داده خواهد شد .

بخش اول  (تصویر زیر) :شامل

1- View Advertisements: تقریبا مهم ترین قسمت برای شما است. در این بخش شما میتونید تبلیغات را مشاهده و شروع به کسب در آمد نمائید . وقتی تبلیغی برای کلیک کردن وجود داشته باشه یه سری عدد کنار این گزینه نشان  داده میشود که تعداد تبلیغات موجود برای کلیک کردن میباشد. تعداد تبلیغات با توجه به نوع اکانتتان بین 4 تا 15 متغیر است، حداقل تعداد تبلیغ برای اعضای استاندارد 4 تا و برای اعضای طلایی 12 تاست، این تبلیغات هر 24 ساعت ریست میشوند ولی شاید درطول روز هم یه سری تبلیغ اضافی قرار گیردکه میتوانیند روی آنها هم کلیک کنیند.
 توجه داشته باشید شما هر روز باید حداقل 4 تا تبلیغات نارنجی رنگ را کلیک کنید وببینیند تا روز بعد از کلیکهای زیر مجموعه هاتیتان سود برده باشید.

2-Offers : این قسمت یکی از ویژگی های بسیار جدید نئوباکس است که Offer نامیده می شود و شامل سه زیرمنو با عنوان های NeoPoints و NeoCoins و مهمتر از همه Mini Jobs است از هریک از این گزینه ها می توان کسب درآمد کرد البته برای انجام این گزینه ها باید آشنایی خوبی با زبان انگلیسی داشته باشید، ولی توصیه من به شما، گزینه ی Mini Jobs است. در این قسمت وظایف و سوالات تستی در اختیار شما قرار داده خواهد شد و شما با درست انجام دادن وظایف، کسب درآمد می کنید. در پست های بعدی آموزش انجام Mini Jobs ها را در سایت قرار خواهم داد.

3-Chat:در اینجا شما میتونید با افراد آنلاین چت کنیند و سوالاتی که براتیان پیش می آیدرا بپرسید و رفع اشکال نمائید و از تجربیات آنها نیز استفاده کنید. این بخش تا موقعی که حداقل روی 250 تا تبلیغ کلیک نکرده اید باشید فعال نخواهد شد.یادتان باشداین سایت زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند.

4- Forum : در این بخش افراد با ملیتها و زبانهای مختلف میتوانند با هم بحث کنند ، سوالاتشان را بپرسند، موفقیتهایشان دراین سایت را به هم نشان دهند و کلا هرجور بحثی که به این سایت مربوط میشود در این فروم انجام میگیرد. این بخش هم برای فعال شدن نیاز به 250 تا تبلیغ دارد. و زبان فارسی را نیز پشتیبانی نمی کند .
5- FAQ : یا همان سوالات متداول، در این قسمت بانک سوالات متداول و رایجی که معمولا برای اکثر کاربران پیش می آید جمع آوری شده و به هر یک از آنها پاسخ داده شده است. می توانید جواب خیلی از سوالات خود را در این قسمت بیابید. البته در پستهای آینده، این قسمت به طور کامل بر روی سایت خواهد آمد.

6- آیکون پرچم: ازاین قسمت برای تغییرزبان سایت استفاده می شود. زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی و … وجود دارد.ولی زبان فارسی را پشتیبانی نمیکند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط گروه نویسندگان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 208812
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آشنایی با تکثیرو پرورش زالوی طبی